متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بیا در غروب آخرین سه شنبه سال

برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم

کینه ها را بسوزانیم

زردی خاطرات بد را به آتش 

و سرخی عشق را از آتش بگیریم

آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

 

**********


انقدر هم مردم آزاری نکنیم!

وبعد بگیم چهارشنبه سوری مبارک!!!

مردم آزاری تبریک نداره!!!

این چه رسم مسخره ایه؟؟؟!!!

 

**********

هر سال چهارشنبه‌ سوری کلی آدم کور و کر و ناقص می‌شن

بقیه هم سردرد و ضعف اعصاب میگیرن

همه هم توافق دارن که اسم اینو بذارن جشن !

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

شهاب الدین
ساعت22:00---28 اسفند 1392
سلام...بله دیشب اومدم,ولی فقط پیام دادم.اما امروز خوندم..به خانواده سلام برسونید..
پاسخ: سلام. خیلی ممنون.


زهرا
ساعت19:09---28 اسفند 1392
سلام مهناز جونم...خوبی؟ببخش این مدت نبودم...آره من باهات خیلی موافقم ... اینا همش مردم آزاریه...دیشبم داداشم که ده سالشه میخاست بره ترقه بازی...سرشو گرم کردم یادش رفت نرفت...خخخ...
پاسخ: سلام عزیزم... خواهش میکنم.... خوشحالم که اومدی..... خوشحالی امروزم رو کامل کردی!!! آفرین به شما خواهر مهربون.....


شهاب الدین
ساعت15:08---28 اسفند 1392
سلام...اول عذر میخوام که فرصت نکردم زودتر سر بزنم...الان که اومدم ولی همه اشو خوندم!!خیلی به جا و خیلی زیبا..همین قسمتی که به نرگس جان گفتین خودتون نوشتین،بی تعارف جذاب تر از بقیه مطلبه!در مورد مطلبی که درباره غیبت نوشتید،اتفاقا ما هم معلمی داشتیم که رسما هدیه میداد به اونایی که غیبتشو میکردن،به جای حسنای که قرار بود اون دنیا ازش بگیره...ولی من خودم به شخصه میبخشم.و به خدا هم گفتم که هم خودش منو ببخشه و هم هرطور که بلده بقیه رو ازم راضی کنه...فکر کنم این معامله سودش قطعی تر باشه!!


سال خوبی داشته باشید..



پاسخ:

سلام. ممنوم. عذرخواهی برای چی؟؟!! شما که دیشب اومدید!! هردوش خوبه!!! من هم میبخشم، هم هدیه میدم!!! البته اگه بشناسمش!!!! من اصلا برام مهم نیست کسی غیبتم رو بکنه!!! درضمن ما اون دنیا ازشون نمیگیریم! خدا میگیره! نتیجه اعمالشونه!!! من گفتم هدیه میدم به خاطر این که وقتی غیبتم رو میکنه، گناهام کم میشه!!!! دستشم درد نکنه!!!! شما هم سال خوبی داشته باشید!!!


kh
ساعت11:04---28 اسفند 1392
در دو عالم جلال ما زهراست | رمز تغییر حال ما زهراست | عید با فاطمیه می آید | ذکر تحویل سال ما زهراست
پاسخ: ذکر تحویل سال ما زهراست.... متشکرم معلم مهربونم! من قول میدم خودم به شخصه حرمت این ایام رو نگه دارم!!! میدونید که بدقول نیستم!!! کم حافظه هستم!! اما وقتی قولی میدم، بهش عمل میکنم!!!


نرگس
ساعت9:46---28 اسفند 1392
سلام مهناز جان..صبحت به خیر..اول اول بگم که من پریشب شوخی کردم...آخه شماهم معما طرح میکنی در حد تیم ملیا!!ولی نمیدونم چرا دیشب اصلا نمیشد برای ماه بانو جان نظر بذارم.حتی برای وب خودمونم نشد!!شهابم که دمغ اصلا حال و حوصله نداشت بیادکمک!دلش تنگه شدید!!

حالا بریم سراغ هنرای این چند روزت که بارم مثل همیشه عالی بود.به خصوص این قسمتش که نوشتی مگه مردم ازاری هم تبریک داره؟...عکس گلدونیم که گذاشتی واقعا خوشگله..دیگه نمیدونم تا فردا بازم میتونم بیام نت یا نه.اگه نشد سال خوبی داشته باشی و تا سال دیگه خداحافظ..
پاسخ: سلام. چه عجب!!! مگر این که برای دیگران نتونید نظر بذارید که بیایید پیش ما!!!! ما اینیم دیگه!!!!! البته منم با شما شوخی کردم!!! درباره ی این متن بگم که فقط همان تکه وسطش رو خودم نوشتم!!! بقیه اش کپی شده بود!!!! بازم ممنونم. ان شاءالله که میاید!!! اگر هم نتونستید بیاید عیب نداره!!!! ممنونم!! شما هم سال خوبی داشته باشید!! اگه یه وقت اومدید و نظر گذاشتید تایید نشد، بدونید من نیستم!!! احتمالا تا 16 نیستم!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت8:13---28 اسفند 1392
زیبا بود ممنونم
پاسخ: ممنون از شما خواهر باوفای من ....


sajjad
ساعت1:36---28 اسفند 1392
بله متاسفانه باید بگم چهارشنبه سوزی !!!! ...از کسی کینه ای به دل ندارم الحمدلله ..امیدوارم این سال از گناه فاصله بگیریم تا به آقامون نزدیک بشیم ...این حدیث زیبا از امام علی باید آویزه گوشمان باشد : هر روزی که در آن گناه انجام نشود عید است
پاسخ: متاسفانه!!!!! بله دیگه شما به این خوبی نباید هم از کسی کینه به دل داشته باشی!!! ان شاءالله! چه دعای زیبایی!! بله سخنان امام علی(ع) همه اش زیباست!!!


شهاب الدین
ساعت23:25---27 اسفند 1392
سلام..
اعوذ بللّه من الشیطان الرجیم..

قتل الاصحاب الاخدود.النار ذات الوقود.اذ هم علیها قعود.و هم علی ما یفعلون بالمومنین شهود...

این آیات 4تا7سوره بروج اشاره به داستان پیامبری دارد که اصحاب اخدود او و یارانش را زنده زنده در گودالی از آتش انداختند و سوزاندند و بعد از ان هر سال آخرین سه شنبه سال را برای یاد آوری ظلمشان آتش روشن کردند و جشن گرفتند...
پاسخ: سلام. ممنونم. خدا عاقبت مارو به خیر کنه!!!!


حكيمه
ساعت20:29---27 اسفند 1392
من به شخصه اصلا چهارشنبه سوري رو نميپسندم
آخه دليلي نميبينم واسه اين كارا...

خوب درسته كه آخرين سه شنبه شب واخرين چهارشنبه ساله

اماا....

بهتره اعمال و رفتارمونو درست كنيم و

به فكر چيزاي ديگه باشيم

ممنون از اين كه بهم سر زدي آبجي
پاسخ: ممنون ازشما دوست گلم... آفرین حق باشماست!!! درست میگی!!! اصلا به جای اینکه بگیم چهارشنبه سوری وجشن بگیریم، باید بشینیم گریه کنیم که آخرین شب چهارشنبه سال هم اومد و امام زمانمون هنوز نیومده!!!!!! و چرااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!


ریحانه
ساعت20:20---27 اسفند 1392
عزیزم ناراحت نباش چهارشنبه سوری تو کل سال ی باره فقط !شاد باش
پاسخ: سلام. ببخشید کجاش شادی داره؟؟؟؟!!!!! مردم آزاریش؟؟؟!!!! اصلا میدونی این کارا حق الناسه؟؟؟؟؟!!!!! یه ترقه که میترکه صداش معلوم نیست چه عواقبی داره؟؟!!! چند نفر سکته میکنن؟؟!! چند نفر میسوزن؟؟!!! ترافیک های خیابون ها میدونی چه دردسری درست میکنه؟؟!!! چندتاآمبولانس و مریض تو این ترافیک ها از بین میرن!!؟؟ چندتا مادر باردار دچار مشکل میشن؟؟!!! و........ حالا صداش که اذیت میکنه و اعصاب داغون میکنه بماند!!!! بازم بگم؟؟؟!!!! اینا کجاش شادی داره؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! که من شاد باشم؟؟؟!!!!! متاسفانه ما فرق بین شادی با کارای دیگه رو نمیدونیم!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 27 اسفند 1392برچسب:, ] [ 20:1 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب